Dr. Maša K. Marty je študirala je v Ljubljani na Akademiji za glasbo in na Filozofski fakulteti v Ljubljani – na Oddelku za etnologijo in kulturno antropologijo ter na Oddelku za muzikologijo Filozofske fakultete v Ljubljani. V raziskovalnem delu se posveča sodobnim potem tradicijskih glasb v povezavi z identiteto in prostorom, zanimajo jo novi glasbeni pojavi v raznih kulturnih okoljih, glasba raznih etničnih skupin in manjšinska problematika. V zadnjih letih je največ preučevala kontekst glasbe v migrantskih situacijah ter se posvečala raziskovanju kulturnega življenja izseljencev iz Slovenije v Švici, kjer zadnja leta živi.
Izbrane publikacije:
Marty, Maša K. 2022. Sacred Folk Songs and the Slovenian Immigrant Community in Switzerland. Musicological Annual, 58(1), 161–184. https://doi.org/10.4312/mz.58.1.161-184
MARTY, Maša. 2021. Soglasbe iz Slovenije v novih deželah. Co-Musics from Slovenia in New Countries. V: Music and Ethnic Minorities: (Trans)Cultural Dynamics in Slovenia after the Year 1991. Glasba in etnične manjšine: (trans)kulturna dinamika v Sloveniji po letu 1991. 247-266. DOI: https://doi.org/10.4312/9789610604624
MARTY, Maša K. 2018. Folk Music Competitions in Slovenia. V: NÄUMANN, Klaus et. al (ur.). Musikalische Wettstreite und Wettbewerbe. »Musik, Kontexte, Perspektiven«. München, Allitera Verlag:185–197.
MARTY, Maša. 2015. Glasba gre na pot: pomen in vloga glasbe v izseljenstvu. Dve domovini: razprave o izseljenstvu, 41:89–99.
MARTY, Maša. 2014. Neu auf der Bühne: Musikerinnen in der slowenischen Volksmusik. V: Das Neue in der Volksmusik der Alpen (ur. Thomas Nußbaumer). Innsbruck: Universitätsverlag Wagner, 2014:165–179.
MARTY, Maša. 2007. Iz slišnega v vidno. V: Glasnik Slovenskega etnološkega društva, 47/2: 8–14.
MARTY, Maša. 2007. Jodlanje: nov način petja na Slovenskem? Traditiones, 36⁄2:67–76.
KOMAVEC, Maša. 2004. State Boundaries, Ethnic Boundaries, Music Boundaries. V: HEMETEK, Ursula et al. (ur.). Manifold Identities. London: Cambridge Scholars Press, 117–129.
KOMAVEC, Maša. 2004. Ljudski godci: nadaljevanje starih ali ustvarjanje novih tradicij. V: CERIBAŠIĆ, Naila (ur.). Zaštita tradicijskog glazbovanja = Safeguarding traditional music–making. Roč: KUD “Istarski željezničar, 75–88.
KOMAVEC, Maša. 2003. Ljudska glasba v Sloveniji danes. V: GOLEMOVIĆ, Dimitrije O (ur.) Čovek i muzika: međunarodni simpozijum, Beograd, 20–23. jun 2001 (ur.) Beograd: Vedes, 485–503.
KOMAVEC, Maša. 2003. Winter kolednica: seasonal carols from Slovenia. USA: Naxos, 2003. 1 CD.
KOMAVEC, Maša. 2002. “Ti igraš za lepoto glasbe, ti ne igraš zati, ki igraš, ti moraš nardit lepe zvoke”: o harmoniki v severni Istri. V: CERIBAŠIĆ, Naila et. al. (ur.). Istarski etnomuzikološki susreti = Istrska etnomuzikološka srečanja = Incontri etnomusicologici istriani: 2000.–2001. Roč: KUD “Istarski željezninčar”, 17–20.
KOMAVEC, Maša. 2001. Researching Folk Music of Slovene Minorities Outside of Slovenia. In: Svanibor Pettan et. al. (ed.), Music and Minorities. Ljubljana: ZRC, 103–110.
KOMAVEC, Maša, PETTAN, Svanibor (urednik), REYES, Adelaida (urednik). 2001. Glasba in manjšine: zbornik referatov 1. mednarodnega posvetovanja študijske skupine Mednarodnega sveta za tradicijsko glasbo (ICTM) Glasba in manjšine, Ljubljana, Slovenija, 25. – 30. junij 2000 = Music and minorities: proceedings of the 1st International Meeting of the International Council for Traditional Music (ICTM), Study Group Music and Minorities, Ljubljana, Slovenia, June 25–30, 2000. Ljubljana: Založba ZRC, ZRC SAZU.
KOMAVEC, Maša. 2000. La musica tradizionale nelle alpi Slovene: ieri e oggi. V: Tutti i lunedì di primavera: seconda rassegna europea di musica etnica dell’Arco Alpino, (Labirinti, 46) (ur. DALMONTE, Rossana et. al. Trento: Dipartimento di Scienze Filologiche e Storiche. 187–217.